OFERTA ARCHIWALNA

Jak strategia PKN ORLEN przygotowuje organizację na wyzwania roku 2030?

Lokalizacja Warszawa, ul. Bielańska 12, budynek Senator
Oferta ważna 2019-06-26 12:00 — 2019-06-26 13:30
Oferujemy

Zapisy: Osoby studiujące za granicą rejestrują się przez portal, studenci z polskich uczelni powinni wysłać maila ze zgłoszeniem na adres warsztaty@go4poland.pl

Chcesz porozmawiać o tym, jak tworzy się strategię producenta paliw i jak wpływają na nią trendy rynkowe? Po prostu przyjdź na nasz warsztat.

Opowiemy czym jest rynek ropy i z jakimi wyzwaniami musi się dzisiaj mierzyć oraz co zadecyduje o jego przyszłości. Pokażemy jak PKN ORLEN pracuje nad strategią, rozpoznaniem i wykorzystaniem trendów. Zaczniemy od spojrzenia na wyzwania strategiczne w horyzoncie 2020 i 2030 roku, by wspólnie wybrać najważniejsze z nich i ocenić skalę zaangażowania odpowiednią dla gracza takiego jak PKN ORLEN. Następnie przeniesiemy się na dwa zrealizowane projekty, by pokazać, jak wiedzę o trendach można przekuć na praktyczne rozwiązania. Podzielimy się doświadczeniami z projektów wdrożenia stacji paliw ze zautomatyzowaną obsługą klienta – ORLEN Drive Through i nawiązania współpracy z operatorem carsharingu – Traficar.

Czy wiesz, że do 2030 roku 15% przejazdów może być współdzielonych, a 30% sprzedawanych samochodów może mieć napęd alternatywny. Autonomiczne samochody osiągną co najmniej 3 stopień dojrzałości. Ale czy to ma znaczenie? I jakie? Odpowiedź znajdziemy wspólnie na warsztacie.